عکس هایی از زرین آباد
عکس درخت های داخل حیاط خونمون تو زرین آباد ....
درخت پرتقال(واقعا خوشمزه و مرغوبه)

درخت انجیر که فعلا کوچیکه ...

تو زرین آباد درخت خرما ثمر نمیده و رشد چندانی نداره...

درخت هلو

بوته گل نرگس(زرین آباد یکی از مناطقی هستش که مستعد پرورش گل نرگس هست و سالانه پیازچه های گل نرگس به دیگر مناطق کشور صادر میشه)
اینم عکس خودمه

درخت انگور پائیزی(انگور زرین آباد فقط با خوردنش میشه درموردش قضاوت کرد و بدون شک جزء مرغوب ترین انگورها تو کره زمینه)


بقول شاعر که میفرماید:
برگ ريزوناي پاييز كي چشم برات نشسته
از جلوپات جمع ميكنه برگاي زرد وخسته
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت 20:50 توسط سید محمود رضایتی
|
mahmood.rezayati@yahoo.com